יום שני, 30 ביוני 2014

לשטוף את העיניים

"התשעה חודשים" סיימו ועזבו, לא לפני שפרקו את תערוכת הסיום שלהם בגלריה. את המקום תפסו רהיטים פרי יצירתם של סגל בית הספר. הנה כמה תמונות (כל הזכויות שמורות לבית הספר) עם כמה הערות.

כיסא גבוה של אלד לואיס (Aled Lewis), בנוי מייפל. אלד, כהרגלו, בעיצוב מודרני ונקי. העיצוב פשוט, אבל הבנייה ממש לא.


יורי קובאיאשי (Yuri Kobayashi) נכנעה (סוף סוף) ללחץ, ויצרה רהיטים פשוטים - שולחן נמוך, שמשמש גם כתיבת תהודה. הפאות מוחזקות באמצעות שלוש רצועות של גומי, כך שניתן לפרק את השולחן ולארוז אותו למשלוח.


סת' רולנד (Seth Rolland) ברעיון נחמד לתומך ספרים. מדובר בחתיכה אחת של אשא שנחרצת לסירוגין, כאשר שני הקצוות (המאונכים זה לזה) מחוברים באמצעות דיבל עץ. ניתן להפריד את הקצוות, ולסגור את התומך.


אדריאן פראזוטי (Adrian Ferrazzutti) מציג כיסא עם מבנה הרגליים האופייני לו (כנגר, לא כאדם). שימו לב לקשת (הרגל האחורית) שבנויה מכיפוף שכבות מחודדות - tapered bent lamination.

דייויד אפפיל-בראון (David Upfill-Brown) מציג "כיסא נשיקה" בסגנון האורגני שהוא סימן ההכר שלו. מדובר בכיפוף שכבות בשני שלבים - בשלב הראשון מכופפים את השכבות באמצעות כיפוף אדים, ובשלב השני מבצעים את ההדבקה עצמה. לאחר מכן מעצבים את הרכיבים לצורה האורגנית שלהם באמצעות כלים ידניים והרבה עבודה קשה.


התערוכה פתוחה עד ל - 17 בספטמבר, אבל אם אתם רוצים הדרכה בעברית אתם צריכים להגיע לפני סוף חודש יולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה